the loss of a perfect soul.

jag har nog aldrig gråtit så mycket till ett TV-program som idag.
One Tree Hill ,går in i hjärtat på mig, jag grät genom hela avsnittet.
Jag grät inte ens såhär mycket när Marrisa dog i OC.
Även fast Que inte har varit med i de andra säsongerna så har han ändå fått en stor del i serien.
Det var nog det sämstaste valet det kunde göra i OTH. Nu kommer alla bara vara deppig och de kommer gå åt skogen.

Men Gossip Girl, är lika bra som vanligt.
Fast jag börjar falla för Markus, han är snygg och helt underbar, jag blev helt förkrosssad när Chuck gjorde sådär.
poor markus, men den slutade helt otroligt.
Äntligen så gör Serena och Dan slut, de var på tiden.

Sen så är det ju den 16 september och Det är Nicholas Jerry Jonas födelsedag,
Grattis bby-boy :] hoppas den var bra! :D
och grattis Mathilda. :]

Vi hade friluftsdag idag och det var roligt :D vi kom dock försent och vi gjorde en liten förlåt sång till Janne och Kjell.
HAHA , den var rolig :] skriver nog in den senare men nu ska jag faktiskt ta en liten sömntur eller hur man säger.

och just det, SAGA ÄR BÄST :D <3 hahaha.
hoppas allt gick bra idag :)?

Dagens Moment
: "Förlåt-sången" x'D
Dagens Låt: Disturbia - Rihanna

Ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0