Lördag = umgås med syster :|

Helluuu,
i'm lindsay lohan.
read this shit :D
hhaha.

så de är lördag idag, och då finns det bara en sak att göra.
umgås med syster >.< :D haha skoja.
men vi ska snart in och handla och sen blir det film och godis :| :D
-tjockisar-

Men jag finns på mobil om ni vill något ;) :D

Dagens moment
: VAKNA HALV 2 :O :D
Dagens låt: love it all - the kooks .

förlåt men the kooks har blivit en beroende sak.
btw såg slutet på VMA,
hej jag ska cutta han russel..
"jag ska leva celibat i resten av mitt liv & du måste stå med avstånd från mig för jag är ju bara mänsklig och har behov!"
fuckyou, gör inte narr av dom fatta sepe >.< :D
haha, tyckte iaf inte ens att de var kul de som han sa, även fast de var en pik mot JB :| asshole.

iaf CIAO ;)

Kommentarer
Postat av: Louise <3

hahaha, the funny thing is,

you did more than me today >.<

ciao! <3

2008-09-14 @ 03:39:41
URL: http://swedencali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0