Best Of Both Worlds.

Hellu,
Idag har de varit skolan som gällde :]
alltid lika kul, han strula med din mamma x'DDD.

två lektioner, de var chill, sen drog man till donken med ..
Jytte, Achmed, Marissa Cooper, Turken, Amerikanen och Kurwa x'D
roligt vare, ni är guldvärd ! :D
haha.

Sen blev det Sthlm för att träffa Saga och Amanda, vi var på donken där med i två timmar typ :D
hahaha, åååh, de var så grymt läskigt för en tjej hade typ tagit en överdos och somnat.
Så kommer väktaren och typ känner henne och allt.
de var så grymt läskigt, och Amanda tvinga mig att sitta och peta på henne xD
hahahahah . de var kul.

de blev TULLINGE som gällde sen,
mamamama. jag och saga såg på Best Of Both Worlds, CONCERT!
två små töntar satt framför tv;n med 3D glasögon xD hahahah.
Men de var KUL :D jb är kärlek <3 och Miley var bra. jag gillar hennes röst.

Nu är jag hemma och tvingas sitta och snacka med Jasse i telefon xD
hon snackar med sig själv, hahah.
nej skoja, kärlek på jasse <333


CIAO ;)


Dagens moment: HAN STRULA MED DIN MAMMA :| x'D
Dagens låt: The Kooks - Sway.

Kommentarer
Postat av: thisisnotsaga

asså.

jag äger o__O

IT'S THE BEEEEEEEEEEEEEEEEEST OF BOTH WOOORLDS D:

2008-09-13 @ 09:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0