aim = Louise and Jesse x'D .

nananananan batmaan,
klockan är 03,35.
och Louise och Jesse makes my day x'D or night.
haha.
iallafall
LOUISE, är typ DEN BÄSTASTE MÄNNISKAN PÅ PLANETEN.
guess why!
hon ger mig JONAS BROTHERS CD för all vet ju att jag RÅKA ta sönder min :'D
så hon GER MIG MIN LYCKA TILLBAKA :D
plus massa annat :D
men still UNDERBAR MÄNNISKA <3 hon får mig alltid på bra humör.
BÄSTA KOMPIS I'LL TELL YOU :D:D:D:D



och Jesse mobbar mig still för ZEBRORNA :| och han vill ha min KATT :O
han är evil xD hahaha nej :D
kärlek på er båda :D

iaf
 

det är Jesses most played on itunes,
so ENJOY :D

Ciao ;)

Kommentarer
Postat av: Louise <3

naw! your the best person in the world!!

:D <333 i mean otherwise, why would i even be giving you a present? i mean come on! lol, jk ;D <333333

love ya!

CIAO!

2008-09-14 @ 03:53:21
URL: http://swedencali.blogg.se/
Postat av: thisisnotsaga

HALLÅ D: JAG DÅ?!?!?!?!? VAH VAH VAH?!?!?!?

neee fan. nuru -.-

-dies

2008-09-16 @ 14:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0